NIEUWE HERFST COLLECTIE | PEUTERBEDDEN & KINDERBEDDEN
Shopping Warranty

Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

Wij trachten onze producten altijd direct uit onze voorraad te leveren zodat je je bestelling snel in huis hebt. Zeker bij grotere artikelen is het prettig als er iemand thuis is om de bestelling in ontvangst te nemen. In de winkelmand kun je daarom zelf je leverdatum uitkiezen. ..Wel zo makkelijk en op die manier wordt je bestelling geleverd op een moment dat het jou goed uitkomt!

 

Ook wanneer een product een iets langere levertijd heeft, geven we op het moment van bestellen altijd aan op welke dag je de PostNL bezorger kunt verwachten. Zo weet je waar je aan toe bent.  De levertijd van ieder product staat verder altijd duidelijk vermeld helemaal bovenaan in de productomschrijving.

 

Pakketten → voor 23:00 besteld → morgen in huis

Bestel je een product dat verzonden kan worden als een regulier pakket? ..Dan geldt: op werkdagen voor 23:00 besteld, nog dezelfde avond verzonden en levering de volgende dag. (Let op: op zondag en maandag worden geen pakketten uitgeleverd.) Deze regel geldt voor de meeste peuter- en juniorbedden. Voor de meeste postcodes in Nederland is het mogelijk om om je bestelling na 18:00 te laten bezorgen.

Een klein aantal producten is alleen op voorraad in onze concept store. Voor deze producten geldt: op werkdagen voor 15:00 besteld, nog dezelfde dag verzonden.

Grotere meubels → voor 21:00 besteld → morgen in huis

Bestellingen van grotere producten (zoals babymeubels) die voor 21:00 geplaatst worden, kunnen op de eerstvolgende werkdag (dus van maandag t/m vrijdag) worden afgeleverd. Mocht het zo zijn dat een product tijdelijk even uit voorraad is dan kan de levertijd langer zijn. De definitieve verwachte leverdatum kies je zelf bij het afrekenen. Op de dag van levering wordt je via email en SMS op de hoogte gehouden van de exacte aankomsttijd van de chauffeur.

In de productomschrijving staat "voor 23:00 besteld, direct verzonden", maar bij het afrekenen kan ik alleen een later leverdatum kiezen. ..Hoe kan dit?

..Wanneer je accessoires meebestelt die een langere leverdatum hebben, verschuift de leverdatum van je gehele bestelling naar een later tijdstip. Heb je je bestelling snel nodig? ..Verwijder de producten met een langere leverdatum uit je bestelling of neem even contact op met Petite Amélie

Ik wil betalen met "betaal na ontvangst", is mijn bestelling dan de volgende dag in huis?  

Bij Petite Amélie kun je bij het plaatsen van een bestelling kiezen voor achteraf betalen. Deze service bieden wij niet zelf aan maar wordt verzorgd door Multisafepay / Multifactor. Zij nemen de vordering van ons over en controleren alle achteraf betaalverzoeken nog een tweede keer handmatig. Pas na deze controle krijgen wij een seintje dat alles oké is en wordt de bestelling in onze webshop verwerkt en verzonden. Op dat moment krijg je ook de bevestigingsmail. 

Het controleren van achteraf-betaalverzoeken doet Multifactor alleen tijdens kantooruren. Dit betekent dus dat wanneer je een bestelling in het weekend of avond plaatst, er een kleine vertraging kan optreden.





Lees meer over bezorging:
Wat te doen als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
Hoe volg ik mijn bestelling na het plaatsen van de bestelling?

Terug naar faq overzicht