Shopping Warranty

Ik ben niet thuis tijdens de bezorging. Wat nu?

Het kan natuurlijk gebeuren dat je een leverdatum hebt gekozen bij het afrekenen, maar dat je onverwacht toch niet thuis kunt zijn op de gekozen dag. 

 

Je bestelling wordt bezorgd door PostNL Extra@Home

Heb je een grotere bestelling van bijvoorbeeld een babykamer of tienerkamer gedaan en is er niemand thuis op de geplande leverdatum? ..Neem dan zo snel mogelijk contact op. Dan plannen we een nieuwe datum in en rijdt de bezorger niet voor niets.
Mislukt de eerste leverpoging? Dan wordt in overleg een tweede afleverpoging ingepland.

 

Je bestelling wordt bezorgd door PostNL Pakketservice

Heb je een kleiner artikel besteld zoals een peuterbed of een co-sleeper? Dan is het niet zo erg als je bij de eerste leverpoging niet thuis bent. Het doorgeven van een wijziging in de leverdatum is natuurlijk wel aan te raden en kan via de contactpagina.

Mocht je niet thuis zijn tijdens de aflevering dan laat de pakketbezorger altijd een briefje achter in je brievenbus. Aan de hand van dit papiertje of via de track & trace link die je ook per email ontvangt kun je vervolgens zelf bepalen wanneer de zending opnieuw moet worden aangeboden. Eventueel kun je er dan ook voor kiezen om de zending vanaf het dichstbijzijnde PostNL punt op te halen. Op het papiertje staat ook vermeld wat er met je zending gebeurt wanneer je geen actie onderneemt.

Doorgaans wordt de volgende dag automatisch een nieuwe leverpoging gedaan.

 

 

 

Terug naar faq overzicht