ACTUELE INFORMATIE | CONCEPT STORE & LEVERTIJDEN
Shopping Warranty

Actuele informatie over concept store & levertijden


Update 6 april: levertijden

Om niet de deur uit te hoeven wordt deze dagen meer online besteld dan gebruikelijk. Dit leidt tot een flinke piek in de sorteercentra van PostNL waar ook onze bestellingen worden verwerkt. Hierdoor komt het vaker voor dan normaal dat bestellingen een dag vertraging oplopen. 

Het maximum aantal bestellingen dat wij vandaag kunnen aanbieden voor verzending is bereikt. Om die reden is woesndag 8 april de eerst mogelijke leverdatum die je kunt kiezen in de check-out. Onze excuses voor het ongemakt.

Houd de track & trace informatie goed in de gaten

We adviseren je om de track & trace informatie goed in de gaten te houden. Wanneer er staat: "je pakket is nog niet ontvangen door PostNL", dan betekent dit dat je bestelling wel klaar is, maar dat deze in de wachtrij staat om gesorteerd te worden. Houd er in dat geval rekening mee dat je bestelling een dag later dan gepland wordt afgeleverd. Tip: installeer de PostNL app om nog beter te worden geïnformeerd over de status van je bezorging.

Petite Amélie werkt in ieder geval op volle sterkte en we doen ons best om je zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn. In ons magazijn waar bestellingen worden klaargezet hebben we in ieder voldoende capaciteit om je bestelling op tijd te verzenden. We vragen om je begrip voor eventuele vertragingen van een dag die mochten ontstaan door drukte.


Concept store voorlopig gesloten tot en met 24 april, bestellingen uitsluitend online

Onze concept store is in verband met de huidige situatie in Nederland voorlopig gesloten tot en met 24 april. Onze klantenservice en ook ons opslagmagazijn werken door op volle kracht zodat we de service kunnen bieden die je van ons gewend bent. Online kan dus gewoon besteld worden.

Heb je bij het doen van je aankoop een vraag over een product of heb je wat extra advies nodig? ..Bel of mail ons dan gerust even en we staan je graag te woord!


Meer informatie over de bezorging van je bestelling aan huis

Bij de levering van je product vraagt de bezorger van je bestelling normaal gesproken om een handtekening voor ontvangst. In verband met hygiëne en het naleven van de minimale afstand van 1,5 meter, zullen de PostNL bezorgers je niet vragen om te tekenen. De bezorger zal je in plaats daarvan wel kunnen vragen naar de drie laatste drie cijfers van je ID. Wees hier indien mogelijk op voorbereid en houd een ID bewijs bij de hand.

Verder hebben PostNL bezorgers aanvullende instructies met betrekking tot hygiëne zoals het houden van een veilige minimale afstand. Meer informatie over bezorging door PostNL lees je hier en in een persbericht dat recentelijk door PostNL is gelanceerd.


Verlenging van de retourtermijn van 14 naar 30 dagen

In verband met het dringende advies om zo veel mogelijk thuis te blijven zou het in sommige gevallen lastig kunnen zijn een product te retourneren binnen 14 dagen. Hier houden we uiteraard rekening mee. Daarom is de retourtermijn verlengd naar 30 dagen. 


Terug naar faq overzicht