ACTUELE INFORMATIE | LEVERTIJDEN
Shopping Warranty

Actuele informatie over concept store & levertijden





Houd de track & trace informatie goed in de gaten

Door drukte zijn bestellingen Incidenteel langer onderweg. We adviseren je daarom om de track & trace informatie goed in de gaten te houden. Wanneer er staat: "je pakket is nog niet ontvangen door PostNL", dan betekent dit dat je bestelling wel klaar is, maar dat deze in de wachtrij staat om gesorteerd te worden. Houd er in dat geval rekening mee dat je bestelling een dag later dan gepland wordt afgeleverd. Tip: installeer de PostNL app om nog beter te worden geïnformeerd over de status van je bezorging.

Petite Amélie werkt in ieder geval op volle sterkte en we doen ons best om je zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn. In ons magazijn waar bestellingen worden klaargezet hebben we voldoende capaciteit om je bestelling op tijd te verzenden. We vragen om je begrip voor eventuele vertragingen van een dag die mochten ontstaan door drukte bij PostNL.


Meer informatie over de bezorging van je bestelling aan huis

Bij de levering van je product vraagt de bezorger van je bestelling normaal gesproken om een handtekening voor ontvangst. In verband met hygiëne en het naleven van de minimale afstand van 1,5 meter, zullen de PostNL bezorgers je niet vragen om te tekenen. De bezorger zal je in plaats daarvan wel kunnen vragen naar de drie laatste drie cijfers van je ID. Wees hier indien mogelijk op voorbereid en houd een ID bewijs bij de hand.

Verder hebben PostNL bezorgers aanvullende instructies met betrekking tot hygiëne zoals het houden van een veilige minimale afstand. Meer informatie over bezorging door PostNL lees je hier.


Verlenging van de retourtermijn van 14 naar 30 dagen

In verband met het dringende advies om zo veel mogelijk thuis te blijven zou het in sommige gevallen lastig kunnen zijn een product te retourneren binnen 14 dagen. Hier houden we uiteraard rekening mee. Daarom is de retourtermijn verlengd naar 30 dagen. 


Terug naar faq overzicht