Shopping Warranty

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?

Heb je een bestelling geplaatst, de betaling succesvol afgerond en na laten we zeggen een half uur nog geen orderbevestiging ontvangen? ..Loop dan onderstaande punten na:

 

Heb je een Hotmail, Live of Outlook emailadres opgegeven?

Kijk dan voor de zekerheid eerst even in je folder met ongewenste email. Wellicht is onze orderbevestiging daar beland. 


Mocht de email daar beland zijn. Houd er dan rekening mee dat de verzendbevestiging ook weer in de spam terecht kan komen!

 

Heb je voor achteraf betalen gekozen?

Soms duurt het autorisatieproces wat langer wanneer je de optie achteraf betalen kiest. Heb je in de avond besteld en de volgende ochtend nog geen bevestiging ontvangen? ..Neem dan voor de zekerheid even contact met ons op. Dan kijken we de status van je bestelling na.

 

Ook betalingen met credit card moeten soms handmatig door ons worden goedgekeurd. Bijvoorbeeld wanneer een bestelling met een buitenlandse kaart of vanaf een buitenlands IP adres is geplaatst. Het goedkeuren van bestelling doen we tijdens onze openingstijden.

 

Heb je na enkele uren nog geen bevestiging ontvangen?

Neem contact met ons op en we kijken de status van je bestelling na. 

 

 

 

 

 

Terug naar faq overzicht